And I want a ticket to anywhere

Hej fina människor!
Min frånvaro har verkligen lyst här på bloggen. Så mycket som hänt dom senaste månaderna, att jag knappt hinner få ett grepp om tiden. Har kikat in här nån gång ibland och sett att det är några stycken som kikat in här. Och till er vill jag be om ursäkt, och jag vill tacka er att ni gått in hit även fast jag inte varit aktiv med inläggen.
Men nu känner jag att jag ska börja skriva igen. Måste få skriva av mig, berätta alla saker som jag vill osv. Vet inte hur många gånger jag har tänkt att "åh det här måste jag lägga upp på bloggen!" men sen har jag inte orkat.

Hänt mycket sen sist. Börjat gymnasiet (stor tjej här höhö!), färgat grön dip deye, träffat massa nya härliga underbara människor, börjat öva på nya pjäser... massa massa! Ska ta tag i att ta några nya bilder på sön eller imorn om jag hinner, fixa ny header. Tänkte köra lite rymd tema som ni kanske sett... Dock tycker jag inte om dom "nya" kodmallarna i blogg.se. Var evigheter jag höll på där sist men nu blir det ändring!
Sälla stanna kvar, det kommer ändringar nu!
Puss
Bilden är tagen med Samsung Galaxy SIII, och är 1-2 mån gammal. Inte lika grönt längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0