Jahapp

Heej...
Idag har varit en så jävla skön dag! Chill i skolan, och efter skolan stack jag med Hanna och Ludvig till Vasa parken och åt glass i nån timme, åkte hem och bytte om och sen satck jag till dansen. Dansade 2 ½ timmar (är helt slut!) kom hem åt, duschade.. och nu har jag tråkigt. Blää
Var ni ute idag? 26°C!!!!! Fattar ni vad skönt väder det är nu????
Mina idrottslärare har startat en tävling. Den som brunast på skolavslutningen vinner en glass av honom, han är då med i tävlingen MEN han är ute heeela dagarna och har lektioner så det är F.U.S.K!!!! Hahahaha vi får se vem som vinner :)
Ha en trevlig helg, kommer vara upptagen hela helgen.
Kl 18.00 på Carlssons skola i Sthlm ser ni mig på scen! :D KOMKOMKOM!!!

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-05-26 @ 09:54:38
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0