Hopp hopp

Ibalnd ser man allting ur en helt annan synvinkel...
I fre så halkade jag i en vattenpöl i omklädningsrummet på friskis när jag skulle sätta upp håret. När jag halkade for jag in med foten i ett hörn i väggen... Gjorde ont som fan! Haltade där ifrån men sket i det och dansade två timmar... på sön åkte vi till sjukhuset för att de gjorde för ont när jag gick, ingen spricka och inget brutet men jag måste hoppa på kryckor och linda om foten varje dag... Blääää. Har jätte ont i händerna för jag har skavsår, och jag vill bara slänga kryckorna genom förnstret!! Aja är bara glad att du inte var något värre.
Tänkt lite på andra som har brutit benet eller de som har värre skador/sjukdomar och hur jobbigt det måste vara om jag jämnför hur min vardag har ändrats! Ända positiva (om det nu finns nått sånt) är att jag har hiss nyckel och får åka hiss i skolan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0