Summer has started

Heeej!
Gud igår slutade jag nian. Har inte gråtit så där på länge. Usch, känns surt att klassen ska gå åt olika håll. Vissa av oss, har hängt ihop sen sexårs, t.o.m. dagis! Det är 10 år +/-. Känns helt sjukt att bara sådär så lämnar man skolan som man gått 6 år på. Men det känns ändå så skönt att få en ny start, nu skola, nya människor. Ååh är fett taggad över att börja gymnasiet i höst! GAAAAH!
nu ska jag gå och "slita" mina shorts. Sen nån gång i framtiden ska jag ockskå köpa nitar men det får vänta ett tag...
Imorn ska jag ha fotbollskväll med Tova och Hanna. Yep, Sverige-England. Vi (SV) lär få spö, menmen. Trodde aldrig vi skulle samlas för att titta på fotboll men jag blev glatt överraskad! :)
Älskar er 9H♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0