Regnet öser ner

Hej!
Har verkligen varit slö dom här dagarna. Usch. Eller igår (fre) så gick jag och tränade en timme. Det var aslänge sen, har typ 16 dagar kvar på kortet så får jag köpa nytt sen.. Aja, sen i igår på vällen var jag hemma hos Tova med ett par tjejkompisar och vi kolla på fotboll, Sverige-England. Och för er som missat så blev det 3-2 till England. Surt, och nu är SV ute ur EM.
Imorgon eftermiddag/kväll ska jag på en fotgrafering! Yep, typ en kosntfotografering för nån fototgraf. Komemr inte få betalt men det ska bli kul. Fick det via statist.se
Hoppas ni gör något aktivare på erat sommarlov än vad jag gör... Hejdå

Kommentarer
Postat av: Linnea [Fotoblogg]

Allt bra??:D



KRAM

2012-06-17 @ 10:28:00
URL: http://linneaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0