I shoot for the moon

Mina mål med bloggen detta år är:
  • Skriva intressantare inlägg
  • FLER BILDER!
  • Göra bloggen mer känd
  • Anstränga mig mer!
  • Få fler läsare på bloglovin :P hehe
I en snar framtid kommer en ny design, tävlingar och massor annat! I år ska jag satsa som *fan!* på skola, bloggen, teater, dans osv!
I väntan på detta kan ni följa mig på bloglovin HÄR, ställa frågor till mig HÄR eller följ mig privat på twitter HÄR (har haft den ett tag men inte varit aktiv, och har inte nerätat om den)
Hoppas ni haft ett trevligt nyårsfirande och att ert 2012 blir grymt! ♥

Kommentarer
Postat av: MICHAELA - FOTO

sv: om man säger så här, du förlorar ingenting på att göra det. Jag vågade inte heller det, men jag gjorde det och blev nöjd. Doooo it! UTmana dig själv, våga göra det!! Du skulle passa i det :D

2012-01-01 @ 23:44:45
URL: http://michaelaphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0