Ekvation hit och ekvation dit

Hej...
Är lite depp just nu, matten funkar inte. Fattar inte ett skit. Fast jag tyckte att jag fatta på genomgången idag så gjorde jag inte det hemma. Ahhhhmaaahhhgasssh! Vill verkligen ha MVG i matte den här terminen har VG nu.
Jaja har gjort åtminstone en läxa (har typ bara tre) har bara lite franska kvar så, Frida ska hjälpa mig med matte på håltimmen i skolan. (ja jag vet, vi har två håltimmar inplanerade på schemat)
Usssch asså nu börjar alla öppet hus också för gymansium och den 15 feb görs det preliminära valet. Wei. Sooo not ready.


Tröjan är gladare än jag just nu. Var ett dumt impulsköp för typ 2 år sen, men den o gosig so whatever!

HAde den en gång i skolan (är jah knäpp elr???) Skulle fått pengar för det men nejnej! Tova du är skyldig mig....


Kommentarer
Postat av: Tova

Hahahahahaaa, no way! <3

2012-01-16 @ 21:04:34
Postat av: Frida

Jag gillar ialla fall tröjan! :P

2012-01-16 @ 21:30:56
URL: http://photosandbooks.blogg.se/
Postat av: Nesrin - Där kreativiteten tar över

Sudda, sudda, sudda bort din sura min... :P

2012-01-16 @ 23:03:53
URL: http://fantasirik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0