Times two

Hej! Sitter nu och pluggar på andra världskriget just nu...
Har prov imorn på historia mellan 1914-1945 ungefär.
KUL.
Hehe tyckte bilden va lite gullig.
Kan betydligt mer så om provet och tycker jag är ganska förberedd.
Har bara lite kvar, typ militära händelser under andra världkriget.
Så kanske sitter i typ 40 min till eller nått sånt... Tills jag lärt mig ;)
Har också svenska NA muntligt imorn. 2 prov på en dag!
Hur kul är inte det?
Aja I will survive, önska mig lycka till. Hoppas jag inte börjar må dåligt
eller nått sånt under proven imorn med tanke på att jag avrit hemma nu
i två dagar :S
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: g e r a l d i n a

sv; Jadå allt är bra här med :)

Har du några planer inför sportlovet då? :)

2012-02-17 @ 07:42:57
URL: http://geralh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0