HATAR är ett starkt ord.

Är så himla less just nu. Orkar inte mde mobil jäveln eller mitt eng projekt. GAAAH jag blir galen! Har försökt att fixa en ljudfil till mitt eng projekt nu i typ en timme... Men det hela slutade med att filen raderats. Orkar verkligen inte.
Projektet ska in i morgon också. Får väll skicka in det på kvällen, eller nått.
Ska träna i två timmar imorn awsome!
Lyssnar lite på Norlie KKV nu. ÄLSKAR DOM!
Peace!
Ligger in en liten lagom random bild som jag gjorde i photoshop. Skulle använt den i min nya design, men jag sket i hela skiten.

Kommentarer
Postat av: JULIA - MODE VARDAG DRÖMMAR

Okej vad skönt! :) Jag är 17 och går andra året på gymnasiet! Hur gammal är du själv? Ha en bra dag :) KRAM

2012-02-21 @ 11:16:28
URL: http://juliawlindvall.blogg.se/
Postat av: g e r a l d i n a

sv; haha knappt jag heller! men letar som en galning var alla dom snygga kläderna håller sig gömda någonstans! :D

2012-02-21 @ 14:07:37
URL: http://geralh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0