Fyra år till 29 feb

Tjo och hej
Är sjukt trött. Har varit och badat idag. Och tränat. JÄTTEKORT. (alltså tränat på gym kort)
Åkte till Friskis i Kista. Det var stort men jag gillade inte gymmet. Maskinerna var placerade mitt emot varann så man satt och visst inte riktigt vart man skulle titta och det va typ ingen privacy. Så inget gym jag rekomenderar.
Men dan i sig var grym!
Jätte varmt, gick runt utan jacka! :) Hade det kul på badet. Men är as trött så jag vet nt vad jag ska göra, ska iaf kolla klart fotbollen Kroatien-Sverige på trean. Står 3-1 till Sverige just nu. Får se  vart det hela leder.
oooh Gröna Lund ! Var faktiskt bara på konserter där i somras, inte för åkandets skull. Känns faktiskt som om våren verkligen är på väg nu!
Och så får man ju vänta på ett inlägg som skrivs den 29 februari. Fyra år till nästa ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0