Försöker komma ihåg

Såg nu att det vart en väldigt stor bild... Men orkar inte ladda om den. Liten påminnelse om hur gröna växter ser ut, nu när det bara är grått ute. Men det känns som att våren är här! ¨
Imorn efter skolan så ska jag träna. Tar 2 timmar då tyå, för jag gick aldrig träna igår... planerade tiden fel hehe.
Har en uppsats skrivning imorn också, så ska sätta mig och kolla igenom franska gramatiken och lite små ord osm kan vara bra att ha!
Annars säger jag bara God Natt! Är så trött att mina ögonlock faller ihop typ...

Kommentarer
Postat av: JULIA - MODE VARDAG DRÖMMAR

Tack så hemskt mycket! De är från H&M och kostade 299(tror jag). Fanns i svart och leopard också! Spring in på närmsta butik och se om de finns kvar! haha :) KRAM

2012-02-23 @ 11:48:35
URL: http://juliawlindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0