Fredag den 13 = min TURDAG idag!

Ni kan inte förstå hur lättad jag är! Min meny har krånglat jättemycket, men jag kom på vad det var... och det var så enkelt så jag är sur på mig själv. Satt och sökte på google i typ en timme för att försöka fixa det men det hjälpte inte -.- Tur att man är så smart då!
Japp, men nu funkar det!
Skulle köpa färg idag, men jag gjorde inte det. Kanske åker till Panduro imorgon efter träningen och köper. Är så sugen på att färga! Köpte två par shorts idag :D
Ska bleka det ena först för de är lite mörka, blir det snyggt kanske jag inte färgar det ena paret.
Nu ska jag göra nått annat, får se vad :P
HEjdå!
Canon EOS 450D-Arkiv bild, utanför London hösten 2011
Känns lite som om vi har haft höstväder det här påsklovet.
Jaja skönt utan skola i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Nesrin

Det är nästa vecka söndag och då kommer det komma turkiska kändisar och det kommer vara fullt med god mat, haha :)

2012-04-13 @ 23:17:33
URL: http://fantasirik.blogg.se/
Postat av: Flying Lions

sv: Åh lycka till! Du måste visa resultatet sen, ska själv köpa lite mer färg(vill ha maaaassa färger!) så fort jag har pengar!



Hähää jag har också haft en riktigt turdag, wihu!

2012-04-14 @ 00:28:17
URL: http://flyinglions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0