Svara

Heej! Tänkte börja inlägget med att svar på dessa frågor! TACK till att börja med!
1: På X-factor så gick det inte så bra, eller ja, jag gick inte vidare :( menmen life goes on. Har jag tur så kanske man ser mig när vi står och köar när det sänds i höst!?!?
2: Spelar teater på "Mini Teatern" som ligger i Vasastan i Stockholm.
3: Oj, tänker inte skriva alla men typ Tova, Hanna, Frida, Klara, Nesrin och några till :)
4: Ja jag känner 3 "Lovisor"

Tycker det är jättekul att ni ställer frågor till mig! Men gör det jättegärna på blogresponse eller skicka ett mejl till min bloggmejl!
Mycket enkalre för mig att svara på, och ni slipper lite halvtråkiga inlägg :) Ska fixa lite tydligare länkar i menyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0