Jag kunde dansa sååå

Hej. Är så jävla trött just nu... Ska gå och sova nu typ, fast jag borde plugga till ett prov imorgon... Har bara en lektion och det är svenska prov. WEI.
Hade det jättekul idag! Var i blå hallen i Stadshuset och DANSADE hehe :) Dansade inte med en ända kille från klassen, haffade andra killar istället.... hahahahha :P
Askul! Bugg, foxtrott och vals. Efetr skolan så stack jag till teatern, jobba lite sen kvart i fem var jag hemma, tova och hanna kom. Vi åt midda fixade os blabla.´,sen skjutsa pappa oss till Stadshuset! Typ så har min dag sett ut.
Börjar 9.30 och slutar 10.30 :D så hoppas jag hinner lägga upp nån bild på hur jag såg ut ;) Det började typ 7 och slutade 10 så jag ahr as ont i mina fötter just nu... Ja vi hörs imorn! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0