I really don't get it

Tjaaaaa!
Här precis kollat på et avsnitt av Grey's Anatomy på datan (missa avsnittet igår). Idag hade jag 1 lektion, yes you heard me! Det ända negativa med det var att det var svenska prov... Vi fick typ sitta hur läge vi ville (???) eller från 9.20-12.40 men behövde inte så myckt tid :)
La mig runt halv tolv igår typ och sov till halv nio men ändå är jag skittrött! Blääää. Blev ingen bild från igår, hann inte imorse var tvungen att plugga till provet.
Ska dra ut i helgen och kanske ta lite vår bilder eller nått sånt och börja skissa på ett konstprojekt till skolan :)
Å juste! Jag har påsklov nu! Dom flesta har väll det? Såååååååå skönt!
mehehe ligger up en driv bild orkar inte va seriös :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0