Böcker

Hej!
Nu har jag skrivit lite om böckerna jag läst i sommar ;) Dock är det 4 kvar hehe -.-
Idag var det helt enkelt en vanlig skoldag. Hade orientering i skolan där vi ritade egna kartor och gömde "skatter" VI VA BÄST! haha nää men det va kul.
Har även fixat prao plats! WAY :D Ska gå dit nästa vekca och fixa sista detaljerna, vill inte berätta vart förens dom har skrivit udner ett papper och sånt där...
:)
Igår va jag på Oskar Linnros konsert på Grönan.... Asså inga ord kan beskriva hur bra det vs. Musiken, människorna, stämmningen, kompis, sångaren... Asså allt var perfekt. Den bästa konserten i mitt liv! :D
Hoppas ni får en grytm helg och en ännu grymmare fredag!!! Efter helgen kan det komma upp ett par grymma bilder här på bloggen för vi har en fotosesion på g ;)
Kram så länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0