There comes a time to cut loose

TJooo!!!
IDag har det varit as grym dag!
Sluatde en halvtimme tidigare idag, alltå (hör och häpna!) halv 3 ;)
Efter det så var det taeter kvart i fem, var dock bara där ca 45 min för att jag och Lova skulle på en förhandpremiär av filmen "Footloose"!! Hade fått 2 biljetter från min dansskola gratis och den var asgrym!
Får skriva en recenssion imorgon eller nått för nu orkar jag inte :) Men det var i alla fall asgrymt, och alla i biosalongen hurrade och "auchade" (till typ coola/kaxiga/rätt kommentarer om ni fattar vad jag menar) och det var verkligen jättekul!
REKOMNEDERAR filmen när den komer ut (5nov tror jag) TACK snälla till The Voice Streetdance School!
Kram ;)

Kommentarer
Postat av: Lova

hihi det var zuper! :D <3

2011-11-02 @ 17:50:51
URL: http://alotlikelova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0