Hänt mycket!

Tjoo! Dom här 3-4 dagarna har varit fullspcäakde saker!
Mina kusiner (1 och 3 nu) fyllde år 31 sept och 1 okt GARTTIS :DDD <3
Sen så sov Tova o Hanna över fre-lör kuuul hade vi ;)
Igår så var jag på en prisutdelning för en fototävling fick ett hederspris (diplom och en blomma) första priset var dock 5000 men det vann inte jag.. aja better luck next time.
Sedan kl 16.00 hade min dansskola The Voice Steetdance School ordnat ett event för hela dansskolan där det blev hiphop musik, stand-up komiker, elever från skoln sjöng, och en av dom roligaste... lärarne dansade för oss :D Alla stog typ i ring runt dom och så dansade dom freestyle (tror jag) Så JÄVLA COOLT! Asså The Voice äger! Så jävla glad att jag började där, fick även en goodiebag fylld med asnajsiga grejjer! lägger upp en bild sen ;)
Idag harj jag pluggat.. Kul? -Nej. Nödvändigt?-JA.
Ha det så bra resten av denna alltför korta helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0