Allmänt skönt fredagsmys

Heej!
Sitter nu i soffan framför Idol, slappar, och bearbetar tröttheten från danse... Frågade min tränare idag om hjälp och tipps på vad jag ska göra på mina egna lektioner och nu är jag taggad! hihi
Jaja har inte så mycket mer att säg förutom att det kommer upp en tävling inom en snar framtid så håll ögonen öppna och kika in här då och då så att ni inte missar den ;)
Me in action! (Har märkt att varje gång jag fotar så lixom rynkar eller kisar det ögat jag "inte använder" hehe kuul grejj bara :P )
Mamma har tagit bilden.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Sv: Allt bra med dig då? :)

2011-10-28 @ 21:47:38
URL: http://heltenkeltebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0