Fördömda värld

Asså nu är jag arg. VARFÖR finns det bra märken som skapar grymma teknink prylar? Och VARÖR lyckas dom locka just MIG? JAg menar förrut var jag anti iPhone och iPad för att alla hade! Men nu så har även jag fallit för trycket och jag.vill.ha. Usch hatar mig själv för att jag är så girig! Men asså iPhone lockar mig pga instagram. Blä. Och allt annat såklart.
iPad- egentligen vad är grejjen? Det finns ju datorer.... men den är så pip cool! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ jag hatar teknologisk utveckling.
Och för att plåga mig själv ännu mer sitter jag på google och Apple store och kollar priser och form och färg...
I love me.
......

Kommentarer
Postat av: Siis

Har faktiskt också blivit så. Tycker att iPhone var dåligare än HTC, men nu tycker jag tvärtom. Ahh, längtar tills jag får min iPhone som julklapp, en månad kvar. (:

2011-11-15 @ 20:47:09
URL: http://siisthafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0