Sång om ingenting

Heeeeeeeej!
Idag hare varit en soft dag, både i skolan o efter :)
Efter skolan så var jag först o fotade med 3 kompisar... Dck hade jag inte med min kamera men ska be och få bilderna iaf :)
Sen så åkte jag o Frida för att titta på en film. Det var 2 gymnasie tjejer som gjort den och våran kompis var med i den! Filmen visades på Filmhuset i Sthlm, och jag tycker den var jättebra! Med tanke på att det "bara" var 2 st unga tjejer så hade dom gjort ett bra jobb ;) Filmen hette "Bara Vara Jag".
hoppas ni haft en bra dag! ;)

Kommentarer
Postat av: Marina

Vad fotade ni? Kommer det bilder på bloggen sen? :P

SV: Tack! :D

2011-05-19 @ 14:45:25
URL: http://marinafixar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0