Frågan är...

...kommer jag orka resa mig upp o ta bort sminket? kom hem efter en underbar dag på Carlssons skola med två härliga pjäser avklarade med skitnajsiga människor! Shit, jag vill göra om allt! FRån att gå från kaxig T-Bird i Grease blir man en puertorikan som gillar att slåss i West Side Story, ja vad kan man säga? Har haft en grym dag iaf :)
Men, jag e slutkörd... Usch vill inte ha skola imorn :(
ett sår som jag fick efter fighten i West Side Story (bara smink då förstås ;) )
Vad vore en fight utan blåtira? (syns inte så jättebra på bilden :) )
Frisyren jag har hade jag i Grease :)
Ha en najsig sön :*

Kommentarer
Postat av: Marina

Snyggt :P

Jag har en fototävling nu och du kan vinna en bloggsvar inbjudan :)

2011-05-23 @ 18:00:29
URL: http://marinafixar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0