Paint a picture, make sure you cross the line and don't let the colors scare you

Heeeeej!
Tova o Hanna gick för typ 5 min sen... vi chilla, titta på tv o åt TÅRTA!!!! Mitt i Veckkan! :o hihi
Imorn blire aktivitetsdag! :/ enda kul blir väll cosmonova! Sen ska vi se utställningar som jag redan har sett MILJONER gångre! Så nt så kul... :/
Imorn ska jag även gå på dans! :D o efter det, äta middag o se på bio med Tova o Micca :) I Am Number Four!
Skriver resention på den oxå ;)
På lör så ska jag o några tjejer till från klassen stå o sälja fika i en park bakom Skrapan för attt få in pengar! Hoppa det ska bli kul! man har redan sagt att det bli FINT väder! WAY :DDDDDDD!
Nu ska jag bra ta det lugn, ska göra en eng läxa som jag glömde bort, skulle varit inskickad i tis... OPPS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0