Om mig!


Hejhej!

Detta är ett inlägg för er som vill lära känna mig lite bättre! 
Den lilla filuren som skriver på denna blogg heter Amina och jag är en glad tjej från Stockholm! Jag bor i TVÅ hem med min lillebrur och föräldrar (skilda föräldrar, för er som inte fatta :P) Den 7 aug 1996 kom jag till världen villket betyder att jag är 1 år gammal!
Nu går jag i nian på den "underbara" skolan Vasa Real på Odenplan.
Jag är en sprallig, påhittig och skrattglad tjej! Mina vänner skulle nog beskriva mig som snäll, glad, ambitiös, lite knäpp, sprallig och aktiv. Själv tycker jag att jag är en bra lyssnare också.
Jag har en systemkamera som heter Canon EOS 450D som jag använder så ofta jag kan!

Det som jag älskar är att fotografera och spela teater! Jag går även på streetdance som jag också äälskar ;)
Jag fick ögon för fotograferingen mest för att min underbara kompis FRIDA hade en systemkamera före mig och jag testade att fota med den. Nu går vi ofta ut på fotrundor tillsamans.
Teater har jag gått på sen jag var 2, eller iaf pytteliten var jag, och jag älskar det villkorslöst!
Jag har även provat på massa andra olika sporter i mitt liv :)

En sak till ni bör veta är att jag ÄÄÄÄLSKAR! att skratta! Som man brukar säga "Ett gottt skratt förlänger livet!" 
Jag är mig själv och ingen annan.

Musik kan jag knappast leva utan! ÄLSKAR DET FULLKOMMLIGT! 
Jag har släktingar som kommer från Bosinen, så jag pratar även bosniska hemma, och i skolan läser jag franska, spanska och engelska! Jag älskar språk! (spanskan har jag dock slutat med, dålig lärare, hade det som c-språk på e-val. Men jag kan lite, Hola! Como estas? :P )

Så det var lite om mig, Ni kommer att få se mer av mig framöver, så fortsätt att läsa bloggen! 

Ha det bäst! 
//AMINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0