Okej muta... tror u det funkar med 10kr? okej 11 da?

Heeeeeeej igen!
Glömde berätta en rolig sak :p
Vi hade viakarie på elevens val/spanskan idag WAAAY!!!
Men hon hade inga instruktioner på vad vi skulle göra så vi satt i en halvtimme o försökte övertala henne att släppa oss så sa min kompis tova t mig : "Skriv en lapp med en summa pengar, o skjut fram lappen över bordet t henne" (som i filmer ni vet) Så under en as massa garv så skrev jag ett förslag, men det funka inte.... Vem tar inte emot  en 10? haha nää men vi asgarva allihop!

Kul grej ja ba: "asså Ewa (min lärare) skrämmer bort elever, jag menar titta, vi e typ bara 7 pers här inne... vet du hur många vi vs förut?!" Sant faktiskt det e skiiit många som slutat på spanska pga läraren hahahahahahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0