I will be POPULAR!!!

Heeeeeej!
ni som sett på melodifestivalen vet säkert att ERIC SAADE VANN MED SIN LÅT POPULAR!! WAY! :D
Jag tkr inte om att titta på delfinalen o den där skiten, bara jobbigt att skaffa en favorit som kanske inte går vidare, nejnej det e FINALEN jag tycker om!!! O under kvällen skaffade jag mig en favo, nämligen vinnar låten! Ni kan inte ana vad jag skrek när den vann! TJOHOOOO! :D
jaja bra jobbat får man säga, nu tror jag faktiskt Sverige har en chans att gå hyffsat långt i Eurovision songcontest!
Jag menar dom senste åren har låtarna varit piniga för Sverige -.- Menmen nytt år ny låt! Ser verkligen fram emot eurpoa tävlingen! det gör jag alltid ;)
Ha en fortsatt najsig kväll!
ooooooo, BUUUURNED! hihi :P
Bild från google



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0