Fullmåne

Hej...
Vart en ganska, eeee bra dag? Elr jag vet inte, kolla på brorsans fotbollsmatch idag. Det e gick inte så bra för dom elr, 2-4 förlora dom med, vara av et mål var själmål, aja bättre lycka nästa gång!
Har ni sett fullmånen förresten? Har ADLRIG sett en så stor måne! :) titta om ni får chansen....

Vet ni? på måndag så ska jag va med i en musikvideo!! :D Fick "jobbet" via statist.se, skickade in en ansökan... o ja mån kl 14.00! Lite nervös dock, för manj ska va fest/natt klädd  o det ska spelas in på en klubb! o jag soma ldriga satt min fot på en nattklubb! O shiiiiit! jaja det går bra ;)
Låten heter iaf "We Shine" av tjejen Alex Saidacs! Nån som hört talas om henne? :)
ha det bra, hörs imorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0