Brist på saker att göra!

Hej!
I brist på att göra något, så har jag gjort ett collage på vad jag önskar mig i födelsedag! Det roliga är att jag fyller år den 7 aug -.- så jag måste väääääääänta.....!!!!!!! :/
menmen man får fantisera lite ;)
1: Kläder
2: Halsband-blått
3: Halsband hörlurar
4: Telemark objektiv (bilden, sigma 70-300mm cannon)
5: Hörlurar
6: "Pacman" dubbelring
7: Dator (mac)
8: Dubbelring, j'adore
9: Halsband med gulligt lejon (mitt stjärntecken är lejon)
10: Halsband, glassbägare
11: Converse, OVANLIGA, ROLIGA, FÄRGGLADA! :D
12: Armband, t'aime
13: Dubbelring med kedja
14: Ring, Mun med tunga
15: Ring, kamera
16: Ring, gitar
Som ni märkt e det ganska många smycken ;) alla smycken på bilden från cocoo.se
Som sagt just nu drömmer jag bara :) Sen skulle jag även vilja göra om mitt rum hos mamma, men jag kunde inte lägga in bild på det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0