Glädjekänslor x1000!

Hej!
Igår fick jag ett mess från mamma igår som sa att musikvideon som jag va med i släpts!!! :D Har lagt upp den på fb, men jag måste ju lägga upp den på bloggen också ;)
Jag har en randig blus och PLATTAT hår+ smink... så Man känner inte igen mig så jättemycket :P
Tider när man ser mig: 0.23 (vänstra hörnet), 1.17(höger sida), 2.59 (vänster sida), 3.02
Artisten heter Alex Saidac, och låten heter "We Shine". Det här är hennes försat singel som släpts :)
Hoppas ni gillar låten! Jag tycker den är jättebra! +Det va skitkul att spela in ;)
HA en trevlig regning dag! :P

Kommentarer
Postat av: Ida

Grym låt :D

2011-06-25 @ 13:04:00
URL: http://canonkamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0