Avslut

Nu har jag slutat skolan! Eller åttan rättare sagt. Har nu en termin i grundskolan+3 år i gymnasiet kvar. Sen så har man ju universitet och vi det laget ska man väll ha skaffat ett jobb? Sen så jobbar man och går i pension vid 65 eller nått... S.E.N blir man ledig! Hoppsan här börjadde jag visst snacka framtid ;)
Nää men 3 månaders ledighet, och jag kommer börja nian genom att åka på klassresa i tre dar! Soft ^^
Har haft picknick med ett par kompisar :D Sen så gick jag och mamma på fiksspa. Ska ladda upp film + bilder från spat sen :)
På söndag åker jag till Ungern i åtta dagar, så jag kommer inte blogga men har fixat gästbloggare så helt tomt kommer det INTE vara :) Dom får avslöja själva vilka dom är ;)

Kommentarer
Postat av: tova

vad man inte visste om mini !! ;)

2011-06-10 @ 22:11:02
URL: http://tovab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0