Återvinnande konst

Hej!
Vid det här laget är jag i Ungern! :D Men jag har förberett ett tidsinställt inlägg åt er ;)
hittade en sida om sugrörskonst! yep you herd me!
Det är designers och konstnärer som använder använda, men också nya sugrör för att skapa olika konstföremål!
För att läsa mer om detta klicka här så kommer du till källan.
Stolen är gjord av ca 10.000 sugrör!
Denna bild hittade jag på nätet (har ingenting med den övriga infon att göra)
Men dessa djur är också gjorda av sugrör! Coolt tycker jag :)
Hoppas ni uppskattade detta ;)

Kommentarer
Postat av: Marina

coolt :p

SV: TACK för alla kommentarer och kul att du gillar min blogg! :)

2011-06-21 @ 11:23:53
URL: http://marinafixar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0