Tovis

Såå igår va jag hemma hos Tova :D Vi såg på Black Swan.... FIFAAAAAAN vad äcklig! Den.var.hemsk.hemsk.hemsk.och.bara.hemsk. (o läskig förstås!) Hon va juh helt sjuk i huvet! :O
Men sen så titta vi på Harry Potter och halvblodprinsen (nr 6) Fast vi såg inte klart hela, men vi blev genast mkt gladare o lugnare :D
På ons ska vi däremot se sista filmen! Shiat vad jag längtar! HP har funnits ett tag för mig nu, men jag har aldrig riktigt varit en HP geek. Förens nu. hehe ;) Har bara läst fyra första böckerna en sett ALLA filmerna! (ofc)
Men det kmr kännas konstigt såklart att det inte kommer fler filmer. Men som sagt det ska bli Grymt kul att se sista finalen :D
Nån mer som ska se den?

Kommentarer
Postat av: tova

det låter som om jag var den som va sjuk i huvet^^ :P

2011-07-12 @ 11:03:21
URL: http://tovab.blogg.se/
Postat av: marina

Jag har också sett black swan :P

SV: Tackar :) Hårmunken gjorde jag själv..

2011-07-12 @ 11:32:08
URL: http://marinafixar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0