Miniteatern

Heeej!
Har haft en ganska händelserik och underbar helg! :D Varit på Carlssons och hjälpt itll där och umgåtts med alla underbara personer på Mini och alla gulliga barn! Gaah vad kul jag haft, är dock j*vligt trött nu men det är det värt ;)
När jag kom hema hade mamma o brorsan bakat lussbullar, brända mandlar och mjukperpparkaka...  Känner mig ltie tjock heheh... Vi drack lite glögg (alkohol fri...) också men den va inte så god...
Har inte haft tid att lägga upp bilder från föreställningar så jag gör det imorn!
Julkänsla på g men ingen dum snöö...... Assså gud vad jag är avis på alla som kan ta fina julbilder!
P.s sångaren Litanol kommenterade just min ett gammalt inlägg! hehe känner mig lite speciell ;) klicka här så kommer ni till rätt inlägg :)

Kommentarer
Postat av: Linnea Matros

sv; mjo, synd bara att allt smälte bort under den dagen. Sprang ut och fotade fort som tusan på morgonen för det var så himla fint, men redan efter någon timme hade det försvunnit. :(

2011-12-12 @ 15:20:19
URL: http://linneamatros.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0