Hemma

Tja då var jag hemma igen då! Jag är jätttrött iaf, men jag överlever ;) Imorn är mina första skoladag... börjar åtta. Kul sådär lagom taggad liksom. Menmen...
Har betsällt en kalender härifrån och den är super fin! Har designat den själv, och jag är 100% nöjd!
Hade det grymt på klassresan iaf, fan vilken grym klass och underbara vänner... Känns sorkligt att tänka att vi har 1 år kvar tillsammans sen blir det gymnasium :/ Usch jag vill inte, men jag måste. Ska slänga in bilder men  det får blir imorn, dessutom väntar 5-6 bok recensioner när jag kommer till mamma igen :)
Puss och kram så länge ;)

Kommentarer
Postat av: Karro

Vilken vacker blogg du har :) Riktigt fin!



2011-08-24 @ 22:27:49
URL: http://fracko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0