Change :D

Heeeej! :)
Som ni kanske märkt (hoppas jag!) har jag gjort små justeringar i bloggen! Ni får utforska själva ;) En sak jag dock INTE lyckades med var att fixa mouseover på profilbilden... nu äre "bara en länk" menmen... Orkar inte mer har hållit på sen 4, 5? Började när frida gick.
Hoppas bara att ni tycker om det lika mycket som jag gör! Är lite stolt för jag har gjort allt själv denna gång! Elr jag har ju kollat på andra bloggar o så men koderna har jag klistrat in själv o allt! :)
Jag har även ändrat bredden på bloggen, så nu kan jag har större bilder!
Sen såklart smileysarna!
Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Jenny

sv: tack :D

2011-04-21 @ 21:23:44
URL: http://jennysfoto.webblogg.se/
Postat av: Marina

Sv: Tack!! :) Första som svarade på frågorna :P Ska försöka hitta/komma på några tips då ;)

2011-04-21 @ 22:33:11
URL: http://marinafixar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0